Visit Saaremaa kampaaniad 2022

2022. aastal oli Visit Saaremaa turundustegevustes läbiv teema -  Kohalik on sihtkoht. Miks?

Meite külastajad hindavad Saare maakonnas kõige enam, külastajauuring 2019 järgi: loodus, KOHALIKUD, rahu & vaikus.

Ilusa looduse & rahu ning vaikusega saavad ehk kelkida teisedki. Aga vaada saarlased, kellel muhe olek, suhtumine – kui kuidagi ei saa, siis kuidagi ikka saab - on ainult meil. Kohalikel on vaikne, ent vankumatu uhkus. Selg sirgu ja pea püsti, justkui oleks nähtamatu tanu või kaabu kogu aeg neil kanda. Vaada nii uhke ollakse oma kultuuri ja pärimuse üle, mis kirju kut rahvariie. Ja kes siis saare huumori vastu saaks! Sestap tahame kohalikke hoida kut silmatera.

Kohalike olemus, keel-meel ja tegevus pakub külastajale paremat mõistmist sihtkohast. Mida personaalne ning emotsionaalsem elamus, seda suurem kohakiindumus. Üha rohkem külastajaid ei identifitseeri end turistina, vaid nad otsivad seda kuulumist ning päris tunnet, tõelist ja ehedat, mis teeb valitud sihtkoha ainulaadseks. Seega näeme, et külastajale pakutav elamus peab tekitama neis n-ö ajutise kohaliku kogemuse.

 

 

MEITE MEELESPEA KAMPAANIATE ELLU VIIMISEL:

  • kampaania näoks on päris & kohalikud inimesed (võivad ka juurtelt või meeleliselt saarelised olla). See on meie kindel põhimõte;
  • keel loeb! Kasutame kampaania sõnumites uhkelt saare murret;
  • trendikas on hästi meeles hoitud traditsioon. Esiteks ammutame inspiratsiooni enda pärandist ning mõtestada neid ehk tänapäevases võtmes. Teiseks taaskasutame julgelt juba olemasolevat loodud materjali.

“Lusti ikka saarlase viiti!” 

mai-september 2022

Fotolavastustel  kujutatud erinevaid Saare maakonnas aset leidvaid sündmusi. Piltide keskmes on erinevad fiktiivsed tegelased (7), sümbolites & elementides on vihjed üritustele. Läbivaks niidiks saarelisuse rõhutamiseks fotolavastustel on rahvariide üksikud elemendid. Idee on kõnetada nii külalist kui ka kohalikku. Kui esimese puhul rõhutame, et, kui nendel üritustel pole käinud, siis pole õiget saare elu näinud, siis kohalike puhul  koputame saarlase uhkusele, et mis saarlane sa oled, kui selles pidus ei käi.

Sihtgrupp: saarlased + Saaremaa külalised

Kanalid: Sotsiaalmeedia / digiekraanid Kuressaare kesklinnas / uudiskirjad B2B ja blogipostitused

Tulemus: Online: 463 631 näitamist, 5515 lingil klikki, eelarve 1050€

Kogu eelarve: 2500€

“Mo saar oo So saar” 

 10. - 26. juuni 2022

Fotolavastuste keskmes olid kohalik külalisega saarel aega veetmas. Rõhk külalislahkusel ning nn ajutise-kohaliku kogemuse tekitamisel. Kampaania maandumislehele sai kokku koondatud info elamusi pakkuvate pereettevõtete, kodukohvikute ja päris saarlaste reisisoovitustega. www.visitsaaremaa.ee/selle-sui-puhka-koos-saarlastega

Sihtgrupp: Harjumaa + Virtsu, 30-60+, mehed+naised

Kanalid: sotsiaalmeedia/ maandumisleht /digiekraanid Tallinna kesklinnas/uudiskiri

Tulemused: Kokku kampaania perioodil FB reklaame näidatud 485 437 korda, 100 133 inimesele, lingi klikke 2559

Eelarve: 3519.60€

“Vötame mönuga...”

7.-18. november

Kontseptsioon: koostöös Putkaga,  kutsusime üles vötma Saaremaad mönuga, rõhk Kuressaarel ja spaapuhkusel, https://visitsaaremaa.ee/vota-monuga/

Sihtgrupp: Sotsiaalmeedia kampaania oli segmenteeritud meeste ja naiste vahel, Harjumaa ja Tallinna ning muu Eesti vahel, mille puhul välistati Saaremaa piirkond ehk et saarlasteni antud sotsiaalmeedia reklaam ei jõudnud. 

Kanalid: sotsiaalmeedia/maandumisleht/uudiskiri B2C

Tulemus: Kokku kampaania perioodil FB reklaame näidatud 79 792 inimesele (reach), 313 583 korda (impressions), lingi klikke 2641.

Kogu eelarve: 2800€

Puhka jalga meite saartel! & Killuke saari Sinu kingikotti

Kampaania periood: detsember 2022

Kontseptsioon: taaskasutus (sõnumid ja visuaalid aastast 2021)

I osa rahvariides neiu ja viiking saarel jalga puhkamas kutsudes Sind ühinema.

II osa jõuludeks saarelised kingitused, viis maanudumislehele https://visitsaaremaa.ee/kohalik-kingitus/

 

Sihtgrupp: 30-65, Harjumaa elanikud + Virtsust Saaremaale suundujad; killuke saari kingikotti ka Saaremaa +Virtsu

Kanalid: sotsiaalmeedia/maandumisleht/uudiskiri B2B

Tulemus
Online: 337 960 näitamist, 2496 lingil klikki

Kogu eelarve: 1000€

 

Saarenmaa ja Hiidenmaa, saaret jossa kesät ovat kuin lapsuuden muistoista. Jossa odottaa huoleton loma

16.05-22.05.2022 

 

Sihtrühm: Helsingi + Uusimaa, 35-60, mehed+naised

Tulemus: Kokku kampaania perioodil FB reklaamide näidatud 120 768, lingi klikke 1735

Eelarve: 1000€

Viimati muudetud: 10. mai 2023

Ei leidnud vastust? Võtke ühendust.